Instrukcijos
Pagrindinių funkcijų išaiškinimai
Einame į produktus.
(Pav. 1)
Spaudžiame mygtuka „Pridėti naują produktą”.
(Pav. 2)
Supildome reikalingą informaciją:
- Produkto pavadinimas – Įveskite produkto pavadinimą.
- Produkto aprašymas – Bendras produkto aprašymas.
- Ypatybės – Nurodykite produkto ypatybes.
- Aktyviosios medžiagos – Nurodykite aktyviuosius komponentus ar ingredientus.
- Sudėtis – Produkto sudėtinių dalių sąrašas.
- Naudojimas – Nurodykite, kaip naudoti produktą, instrukcijas ar rekomendacijas.
- Produkto duomenys – Informacija apie kainą, atsargas.
- Produkto nuotrauka – Įkelkite pagrindinę produkto nuotrauką.
- Produkto galerija – Įkelkite papildomas produkto nuotraukas.
- Produkto trumpas video – Įkelkite produkto pristatomąjį vaizdo įrašą kuris bus rodomas užvedus pelės žymekli ant produkto.
- Produkto kategorijos – Pasirinkite produkto kategoriją.
- Gamintojai – Nurodykite produkto gamintoją.
- Aktyvūs ingredientai – Pažymėkite, kokie aktyvūs ingredientai yra produkte.
- Odos tipai – Nurodykite, kuriam odos tipui produktas skirtas.
- Odos būklės – Nurodykite, kokioms odos problemoms produktas tinka.
- Kūno zonos – Nurodykite, kuriai kūno zonai produktas skirtas.
- Funkcijos – Pasirinkite produkto funkcijas ar paskirtį.
(Pav. 3)
(Papildyta)
-
Reguliari produkto kaina.
-
Akcijinė produkto kaina.
-
Jei ši varnelė bus pažymėta, tuomet, vykstant produktų kainų sinchronizacijai iš CRM, gauta kaina bus įrašyta į „Akcijinės kainos“ laukelį, o ne į „Reguliarios kainos“ laukelį. Ši funkcija skirta akcijoms kurti svetainėje.
-
Jei ši varnelė bus pažymėta, tuomet, vykstant produktų likučių sinchronizacijai iš CRM, prekės likutis svetainėje nebus atnaujinamas. Panaudojimas – „E-Kuponui“.
(Pav. 4)
„Produktai“ redaguojami skydelio kairėje pusėje.
(Pav. 1)
Pasirenkame produktą, kurį norime redaguoti.
(Pav. 2)
Produkto redagavimo puslapyje (Pav. 3) susižymime:
- Produkto kategorija
- Produkto gamintojas
- Produkto aktyvūs ingredientai (nebūtina)
- Produkto odos tipas (nebūtina)
- Produkto odos būklė (nebūtina)
- Produkto kūno zonos (nebūtina)
- Produkto funkcijos (nebūtina)
Jei nėra kokios reikšmės galima paspausti „Add new” ir susikurti naują reikšmę.
(Pav. 3)
„Išminties“ įrašai redaguojami skydelio kairėje pusėje.
(Pav. 1)
Pasirenkame įrašą, kurį norime redaguoti.
(Pav. 2)
Įrašo redagavimo puslapyje (Pav. 3) susiraskite bloką „Išmintis siūlomi produktai“ ir pasirinkite, kuriuos produktus rekomenduosite skaitytojams.
Paaiškinimas:
- Produkto paieškos pagal pavadinimą laukelis – skirtas greitai surasti produktą įvedant jo pavadinimą.
- Produktų filtravimas pagal kategoriją – leidžia filtruoti produktus pagal atitinkamą kategoriją, kad būtų lengviau rasti tinkamus pasirinkimus.
- Produktų sąrašas – rodo visus galimus produktus, iš kurių galite rinktis.
- Pasirinkti produktai – produktai, kuriuos jau atrinkote ir rekomenduosite.
(Pav. 3)
Pasirinktus produktus atvaizduos iškarto po įrašo pagrindinio teksto.
(Pav. 4)
„Nemokami produktai”
(Pav. 1)
Nemokamų produktų nustatymai redaguojami skydelio kairėje pusėje „Nemokamos dovanos”.
(Pav. 2)
Nemokamų produktų nustatymų paaiškinimas:
- Individualių produktu pasirinkimas.
- Kategorijos arba kelių kategorijų pasirinkimas. Iš pasirinktų kategorijų bus galima rinktis nemokamus produktus.
- Kiekviena eilutė atitinka nemokamą produktą, o įvestas skaičius nurodo, kokia krepšelio suma turi būti pasiekta.
(Pav. 3)
Pakeitus nustatymus, reikia išvalyti „cache“ atmintį.
(Pav. 4)
(Pav. 5)
Trumpo vaizdo įrašo rodomas užvedus pelės žymeklį ant produkto.
(Pav. 1)
„Produktai“ redaguojami skydelio kairėje pusėje.
(Pav. 2)
Pasirenkame produktą, kurį norime redaguoti.
(Pav. 3)
Raskite skyrių „Produkto Trumpas Video“ ir spustelėkite mygtuką „Add file“.
(Pav. 4)
Atsidariusiame lange pasirinkite jau esamą vaizdo įrašą .mp4 formatu arba įkelkite naują failą.
(Pav. 5)
Pasirinkę failą ir spustelėkite mygtuką „Select“.
(Pav. 6)
Išsaugokite pakeitimus.
Einame į „PDF Coupons” ir toliau į „Templates”.
(Pav. 1)
Paspaudžiame Kurti naują (angliškai Add New) arba redaguojame jau esamą šabloną.
(Pav. 2)
Paaiškinimai:
- Šablono pavadinimas
- Šablono maketas
- Sluoksnių/elementų valdymas (iškelti, nuleisti, kopijuoti ar trinti pažymėtą elementą ar sluoksnį).
- Tekstinio sluoksnio/elemento šrifto valdymas.
- Šoninė juosta.
(Pav. 3)
Šoninėje juostoje, paspaudus ant „General“ skirtuko, rasime šiuos nustatymus:
- Šablono formatas
- Orentacija
- Fono spalva
(Pav. 3.1)
Šoninėje juostoje, paspaudus ant „Images“ skirtuko, rasime galimybę pridėti paveikslėlio elementą.
(Pav. 3.2)
Šoninėje juostoje, paspaudus ant „Text“ skirtuko, rasime galimybę pridėti teksto elementus.
(Pav. 3.3)
Šoninėje juostoje, paspaudus ant „Shortcodes“ skirtuko, rasime galimybę pridėti dinaminių reikšmių elementus.
- [coupon_code] – kupono kodas.
- [coupon_value] – kupono vertė.
(Pav. 3.4)
Einame į produktus.
(Pav. 1)
Spaudžiame mygtuka „Pridėti naują produktą”.
(Pav. 2)
Supildome reikalingą informaciją:
- Pavadinimas
- Aprašymas
- Nuotrauka, kuri iliustruos šią prekę
- Kategorija
- Pažymime, kad tai yra „PDF kuponas”
- Kupono vertė
(Pav. 3)
Produkto duomenų sekcijoje paspaudžiame ant „PDF Coupon“ skirtuko.
(Pav. 4)
„PDF Coupon” skirtuke:
- Pasirenkame kupono šabloną.
- Pasirenkame kupono galiojimo laiką.
(Pav. 5)
Ir išsaugome produktą.
Visi žingsniai tokie patys, kaip ir „Elektroninio dovanų kupono produkto kūrimo“ instrukcijoje.
Produkto duomenų sekcijoje pakeičiame produkto tipą į „Produktas su variantais“.
(Pav. 1)
Toliau paspaudžiame ant skirtuko „Požymiai”.
(Pav. 2)
Toliau iš pasirenkame „Kupono vertė”.
(Pav. 3)
Reikšmių laukelyje pasirenkame visas reikšmes, kurias norime, kad kuriamas kuponas turėtų.
(Pav. 4)
Užtikriname, kad varnelė būtų pažymėta ties „Naudojama variantams kurti“ ir spaudžiame mygtuką „Išsaugoti požymius”.
(Pav. 5)
Toliau pereiname į „Variantai“ skirtuką.
(Pav. 6)
Paspaudžiame mygtuką „Generuoti variantus automatiškai”.
(Pav. 7)
Toliau ant pasirinkto varianto paspaudžiame mygtuką „Redaguoti“.
(Pav. 8)
Nustatome varianto kainą.
(Pav. 9)
Pabaigus visiems variantams nustatyti kainas, paspaudžiame mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.
(Pav. 10)
Išsaugome arba atnaujiname produktą.
- Mylimiausi – daugiausiai parduoti produktai, rodomi atsitiktine tvarka.
- Rekomenduojami – produktai, pažymėti žvaigždute, rodomi atsitiktine tvarka (žr. Pav. 2).
- Naujausi – naujausi produktai.
- Pasiūlymai – produktai su nuolaidomis, rodomi atsitiktine tvarka.
(Pav. 1)
Produktų sąraše, paspaudus ant žvaigždutės, produktas tampa „Rekomenduojamu“ (featured).
(Pav. 2)
Pagal nutylėjima taip rodoma:
Mylimiausi – daugiausiai parduoti produktai, rodomi atsitiktine tvarka.
Rekomenduojami – produktai, pažymėti žvaigždute, rodomi atsitiktine tvarka.
Naujausi – naujausi produktai.
Pasiūlymai – produktai su nuolaidomis, rodomi atsitiktine tvarka.
(Pav. 1)
Norėdami išjungti numatytąjį rodymą, eikite į „Mylimiausi produktai“.
(Pav. 2)
Galime keisti mylimiausių, rekomenduojamų ir naujausių produktų sąrašus.
(Pav. 3)
Paaiškinimai:
- Įjungti arba išjungti sąrašą.
- Produktų lentelė
- Pridėti eilutę į lentelę.
- Išsaugoti
(Pav. 4)
Pridėjus eilutę, iš išskleidžiamojo sąrašo pasirenkame produktą.
(Pav. 5)
Pabaigus pridėti visus norimus produktus, išsaugome.
(Pav. 6)
Mylimiausių, rekomenduojamų ar naujausių produktų sekcijose bus rodomi nustatyti produktai.
(Pav. 7)
(Pav. 1)
Einame į „Pasiūlymas TOP”.
(Pav. 2)
- Pasiūlymo įrašo pavadinimas.
- Laikotarpio intervalas nuo kada ir iki kada bus rodomas pasiūlymas.
- Ar šiuo metu šis pasiūlymo įrašas yra aktyvus, jei aktyvus tai kokiomis dienomis (jei yra pasirinkta konkrečios dienos).
Jei yra daugiau nei vienas aktyvus pasiūlymas bus rodomas vienas atsitiktinis pasiūlymas kiekviena karta užsikrovus puslapiui.
(Pav. 3)
Pasiūlymo įrašo kūrimo ir redagavimo puslapis.
- Įrašo pavadinimas (gali būti kaip nori užvadintas) skirtas atpažinimui.
- Pasiūlymo tekstas.
- Pasiūlymo paspaudimo nuorada.
- Pasiūlymo rodymo pradžios ir pabaigos datos.
- Rodyti konkrečiomis savaitės dienomis (numatyta reikšmė visomis dienomis).
(Pav. 4)
Navigacijos juostoje išsiskleidžiančiuose meniu punktuose „Veidui“, „Kūnui“ ir „Dekoratyvinė kosmetika“ – pasiūlymo bloko valdymas.
(Pav. 1)
Einame į „Pasiūlymai”.
(Pav. 2)
- „Dekoratyvinės kosmetikos” meniu punkto pasiūlymo blokų valdymas.
- „Kūnui” meniu punkto pasiūlymo blokų valdymas.
- „Veidui” meniu punkto pasiūlymo blokų valdymas.
(Pav. 3)
- Pavadinimas – Tekstas, kuris nurodo pasiūlymo pavadinimą.
- Tekstas, kuris bus rodomas ant paveikslėlio – Aprašymas arba reklaminė žinutė.
- Nuoroda – Interneto adresas, vedantis į produktą ar pasiūlymo puslapį.
- Paveikslėlis – Grafinis elementas, skirtas vizualiai reprezentuoti pasiūlymą.
(Pav. 4)
Produktų kategorijos DUK sekcijos teksto redagavimas.
(Pav. 1)
Einame į „Avada -> Layouts”.
(Pav. 2)
Tada šiek tiek žemiau randame blokelį pavadinimu „Product archive“, užvedame pelę ant „Product category content“ ir paspaudžiame rašiklio piktogramą.
(Pav. 3)
Atsidariusiame produkto kategorijos puslapio išdėstyme slenkame žemyn. Kol randame FAQ {kategorijos pavadinimas} sekcijas (Pav. 5)
(Pav. 4)
(Pav. 5)
Dešinėje sekcijos pusėje yra elementas „Toggles“. Užvedame pelę ant elemento ir, atsiradus piktogramoms, paspaudžiame rašiklio piktogramą.
(Pav. 6)
Atsidarius iškylančiam langui, kairėje yra išdėstyti DUK elementai (Pav. 7):
- Visi DUK skyriaus elementai.
- DUK elemento valdymo mygtukai (redaguoti, dubliuoti ir ištrinti).
- Naujo tuščio elemento pridėjimas.
Galima keisti eiliškumą – paspaudus ant elemento, jį galima tempti aukštyn arba žemyn. (Click Drag & Drop)
(Pav. 7)
DUK elemento redagavimo langas:
- Pavadinimas.
- Paslėptas turinys – turinys, kuris bus rodomas naudotojui paspaudus ant pavadinimo.
- Veiksmo mygtukai – išsaugoti elemento pakeitimus arba atmesti.
(Pav. 8)
Padarius pakeitimus, paspauskite „Save“ mygtuką, kad išsaugotumėte DUK elementų pakeitimus (Pav. 9).
(Pav. 9)
Pabaigus DUK skyriaus redagavimą, paspauskite „Update“ mygtuką. Kol nepasirodo sėkmingo išsaugojimo pranešimas, rekomenduojama nepalikti atidaryto puslapio skirtuko.
(Pav. 10)
Produktų kategorijos DUK redagavimas, kai jie yra atskiri puslapiai.
Einame į Puslapiai -> Visi puslapiai.
(Pav. 11)
Susirandame norimą puslapį, kuriame norime redaguoti DUK skyrių (pvz.: „Veido kremai nuo raudonio“, „Veido kremai brandžiai odai“, „Pagrindinis“ ir kt.), ir paspaudžiame „Redaguoti“ mygtuką.
(Pav. 12)
Ir atsidariusiame puslapio turinio redagavimo lange kartojame anksčiau paminėtus veiksmus. Slenkame žemyn, kol randame „FAQ“ sekciją.
Norint paslėpti arba išjungti produktą, kad jis nebūtų viešai prieinamas pirkėjams.
„Produktai“ redaguojami skydelio kairėje pusėje.
(Pav. 1)
Pasirenkame produktą, kurį norime paslėpti/išjungti.
(Pav. 2)
Produkto puslapyje, „Paskelbti“ sekcijoje, ties „Būsena“ paspaudžiame mygtuką „Redaguoti“.
(Pav. 3)
Iš pasirinkimų sąrašo pasirenkame „Juodraštis“.
(Pav. 4)
Paspausti mygtuką „Gerai”.
(Pav. 5)
Paspausti mygtuką „Atnaujinti”.
Dovanų įpakavimo nustatymus galime rasti: WooCommerce -> Nustatymai -> Pagrindiniai, ir paslinkus žemyn.
Norint įjungti, reikia nustatyti kainą, didesnę nei 0, o norint išjungti – nustatyti 0.
(Pav. 1)
CRM integracijos ir CRON nuorodų nustatymus galima rasti administracijos skydelio kairėje pusėje, paslinkus į apačią „CRON & CRM”.
(Pav. 1)
Pirma ir antra CRON užduotys gali būti inicijuojamos beveik vienu metu. Rekomenduojama tarp jų palikti bent 1 minutės skirtumą. Trečioji CRON užduotis turi būti inicijuojama tik po pirmosios ir antrosios, todėl rekomenduojama ją vykdyti praėjus bent 1–2 minutėms po paskutinės užduoties.
- CRON skirta nuorada visų produktų gavimui iš CRM sistemos (kainoms).
- CRON skirta nuorada visų likučių gavimui iš CRM sistemos (likučiams).
- CRON skirta nuorada visų produktų atnaujinimui kainoms ir likučiams. Prekės identifikuojamos pagal SKU (Stock Keeping Unit).
- Slaptas raktas naudojamas nuorodose kaip apsaugos priemonė. Sugeneravus naują raktą, būtina atnaujinti ir CRON užduotyse esančias nuorodas, kitaip CRON užduotys neveiks.
- Užsakymo siuntimas į CRM sistemą:
- Live aplinkoje siunčiamas užsakymas į CRM sistemą.
- Dev aplinkoje užsakymas nesiunčiamas, tik išsaugoma užklausa .txt faile.
- CRM API raktas naudojamas autentifikacijai su CRM sistema.
(Pav. 2)
Taip pat yra galimybė peržiūrėti paskutinio prekių atnaujinimo klaidų failus.
(Pav. 3)
Log Products – Visos prekės arba prekių variantai, kurių nepavyko rasti pagal SKU products.csv faile.
(Pav. 4)
Log Stocks – Visos prekės arba prekių variantai, kurių nepavyko rasti pagal SKU stocks.csv faile.
(Pav. 5)
Produktų eiliškumo tvarkos koregavimas. Numatytasis rikiavimas.
(Pav. 1)
Einame į produktus.
(Pav. 2)
Paspaudžiam „Rūšiavimas”.
(Pav. 3)
Atsifiltruojame pagal kategoriją, kurios numatytąjį rikiavimą norime keisti.
(Pav. 4)
Užvedame pelės žymeklį ant norimo produkto, kurį norime perkelti. Laikydami paspaudę, tempiame į norimą vietą ir atleidžiame pelės mygtuką.
(Pav. 5)
(Pav. 6)
(Pav. 7)
Praėjusio/įvykusio renginio produkto nukreipimas į naujieną apie renginį.
(Pav. 1)
Einame į produktus.
(Pav. 2)
Atsifiltruojame pagal kategoriją, šiuo atvėju renginiai.
(Pav. 3)
Susirandame renginio produktą, kuriam norime padaryti nukreipimą į jau sukurtą naujieną apie šį renginį.
(Pav. 4)
Renginio informacijos bloko pabaigoje yra pasirinkimo mygtukas „Nukreipti į naujieną“.
(Pav. 5)
Pasirenkame reikšmę „Taip“ ir iš išskleidžiamojo pasirinkimų sąrašo pasirenkame naujieną, į kurią bus nukreipiami lankytojai, jei jie mėgins patekti į šį produktą. Išsaugome produktą.
(Pav. 6)
Einame į „Marketingas – > Nuolaidos„.
(Pav. 1)
Spaudžiame mygtuką „Sukurti naują nuolaidą„.
(Pav. 2)
Kupono kūrimo / redagavimo puslapio paaiškinimai:
- Kupono kodas – nesvarbu, ar įvedamos didžiosios, ar mažosios raidės – tikrinimo metu visos raidės automatiškai paverčiamos mažosiomis.
- Atsitiktinio kodo mygtukas – mygtukas, kuris sugeneruoja atsitiktinį raidžių ir skaičių kupono kodą.
- Nuolaidos tipas – pasirinkite vieną iš šių variantų:
- Procentinė nuolaida
- Fiksuota krepšelio nuolaida
- Fiksuota produkto nuolaida
- Nuolaidos suma / dydis – jei pasirinkta procentinė nuolaida, įveskite tik skaičių, pvz.: 10, 15, 20 ir t. t. % simbolio rašyti nereikia.
- Galiojimo data – nurodykite, iki kada kuponas galioja. Po šios datos kuponas nebegalios.
(Pav. 3)
(Pav. 4)
Toliau einame į „Nuolaidos sąlygos„.
(Pav. 5)
Kupono apribojimų skyrius
Šiame skyriuje nurodomi visi kupono taikymo apribojimai.
Pagrindiniai paaiškinimai:
-
Produktai
-
Pirmas laukelis – pasirinkite produktus, kuriems bus taikoma nuolaida.
-
Antras laukelis – pasirinkite produktus, kuriems nuolaida nebus taikoma.
-
-
Kategorijos
-
Pirmas laukelis – pasirinkite kategorijas, kurioms bus taikoma nuolaida.
-
Antras laukelis – pasirinkite kategorijas, kurioms nuolaida nebus taikoma.
-
- Šio nenaudojame, nes jis atsirado neseniai.
-
Gamintojas
-
Restriction type (apribojimo tipas):
-
No restriction – jokie apribojimai netaikomi.
-
Include selected – nuolaida taikoma tik pasirinktiems gamintojams.
-
Exclude selected – nuolaida netaikoma pasirinktiems gamintojams.
-
-
Antras laukelis – pasirinkite gamintoją arba gamintojus, kuriems bus taikomas aukščiau pasirinktas apribojimo tipas.
-
(Pav. 6)
Toliau einame į „Nuolaidos limitai„.
-
Bendras kupono panaudojimų skaičius
Nurodoma, kiek kartų iš viso šis kuponas gali būti panaudotas. Pasiekus šį skaičių, kuponas nebegalios. -
Produktų kiekis krepšelyje, kuriems taikoma nuolaida
Galima nustatyti, keliems produktams viename krepšelyje gali būti pritaikyta nuolaida (pvz., tik 1 ar 2 produktams, net jei jų daugiau atitinka sąlygas). -
Panaudojimų skaičius vienam pirkėjui
Nurodoma, kiek kartų vienas pirkėjas (pagal el. pašto adresą ar paskyrą) gali pasinaudoti šiuo kuponu.
(Pav. 7)