Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRAŽINIMO TAISYKLĖS IR SĄLYGOS

1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. 18 punkte.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, užpildant ir atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo prašymą laisva forma.
  1.2.1. Prekių grąžinimo formą būtina užpildyti ir pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos pretenzijos nepriimamos.
  1.2.2. Prekių grąžinimo formą būtina tinkamai atsiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@groziologika.lt. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti "Prekių grąžinimas".
  1.2.3. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 (dešimt)darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
  1.2.4. Prekių grąžinimas vykdomas Pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes prašome siųsti į Omniva ar LP Express  paštomatus adresu Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas arba įmonės buveinės adresu J. Gruodžio g. 31-1B, Kaunas. Grąžintų prekių būklė patikrinama, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos, iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokestis (€3).

  1.2.5. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes UAB „Grožio Logika“ neatsako.

1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  1.3.1. Grąžinama prekė turi būti  tvarkingoje pakuotėje;
  1.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  1.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  1.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.3 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

1.7. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, UAB „Grožio Logika“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

GINČŲ SPRENDIMAS:

Ginčai dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt. Elektroniniu būdu prašymą galite pateikti per EGS platformą http://ec.europa.eu/odr/.

Meniu

Susikurti paskyrą, kad išsaugoti patinkančias prekes.

Prisijungti